دسته‌بندی نشده

طراحی بروشور در کرج و نکات مهم در طراحی بروشور

طراحی بروشور در کرج

طراحی بروشور در کرج

طراحی بروشور در کرج و نکات مهم در طراحی بروشور: شرکت های بزرگ و کوچک به عنوان راهی برای تبلیغ به بروشور نیاز دارند. بروشور یک روش مختصر برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و تشویق مردم برای خرید محصولات و خدمات می باشد. بروشور یک ابزار فروش و بازاریابی ملموس و معتبر است.

بروشور نوعی جزوه است که معمولاً در قفسه‌ها مشاهده می‌شود یا به صورت دستی در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد و شامل اطلاعات متنوعی درباره یک شرکت، یک رویداد، یک کمپین، یک محصول و یا یک خدمت است.

به طور معمول بروشورها به شکل یک ورق کاغذی‌ است که در طراحی‌های مختلف تاخورده و تولید می‌شود.

طراحی بروشور در کرج:

چگونه می‌توانید بروشورهای فروش خود را موثرتر کنید؟ بروشورهای کسب و کار و یا بازاریابی شما چگونه باید دیده شود تا به نیاز مشتریان پاسخ دهد؟ شما می‌توانید برای ایجاد و بهبود تکنیک‌های فروش خود از طریق چاپ بروشوری که در اختیار مشتریان قرار می‌دهید از نکات گفته شده در این مطلب استفاده کنید.

اگر قصد دارید یک بروشور فروش یا آگهی تبلیغاتی برای اطلاع‌رسانی در رابطه با ایجاد مشاغل و یا اعلام یک محصول یا خدمات جدید سفارش دهید، احتمالاً تعجب می‌کنید که چه کارهای ساده‌ای می‌تواند این اطمینان را به شما بدهد که به نتیجه مطلوب خواهید رسید.

از این گذشته، سفارش و تولید بروشور هزینه قابل توجهی را برای شما در پی خواهد داشت. رعایت هر کدام از این نکات در سفارش بروشور شما، تأثیر بسزایی بر آینده کاری و تجاری شما خواهد داشت.

طراحی بروشور در کرج و نکات مهم در طراحی بروشور

مهم‌ترین نکته‌ استفاده از کاغذ مرغوب است

طراحی بروشور در کرج:

برای ایجاد یک احساس خوب و تقویت اعتماد به نفس، از کاغذ مرغوب و مناسب استفاده کنید. جنس بروشور می‌تواند در مقاومت و ماندگاری آن نقش موثری داشته باشد.

ممکن است این فاکتور به هزینه‌های کلی سفارش بروشور شما بیافزاید اما توجه داشته باشید که این مسئله می‌تواند نشان‌دهنده با اهمیت بودن برند و کار تبلیغاتی شما در نظر مخاطب شود.

کاغذ گلاسه از 135 گرم تا 300 گرم (مات و براق)، کاغذ تحریر از 80 گرم تا 140 گرم و همچنین استفاده از کاغذهای فانتزی مانند کاغذ کالک، کرافت و کتان از پرکاربردترین کاغذها در تولید بروشور هستند.

یک بروشور دارای چهار هدف است

طراحی بروشور در کرج:

  • اطلاعات: معمولا از بروشور برای اطلاع دادن به مشتریان خود، در مورد شرکت استفاده می شود. این اطلاعات مربوط به محصول یا خدماتی است که شرکت شما ارائه می دهد.
  • تبلیغات: یک بروشور ابزار تبلیغاتی مهمی است که به طور قابل توجهی به شما اجازه می دهد یک یا چند محصول یا خدمات را تبلیغ کنید.
  • شناسایی: بروشور باعث می شود که شرکت شما به طور خودکار شناسایی شود و شان و اعتبار کسب و کار را نشان می‌دهد.
  • آموزشی: بروشور، نحوه استفاده صحیح، بهره برداری و کاربرد یک موضوع خاص را به مخاطبان انتقال می دهد.

بروشور موفق باید نتیجه تعامل این 4 هدف باشد، در غیر این صورت موثر نخواهد بود. شاید یکی از آن ها بیشتر از دیگری برجسته باشد، اما این نباید بر طراحی بروشور تاثیر بگذارد.

به عنوان مثال، اگر شرکت شما یک محصول جدید را راه اندازی کرده و تصمیم دارد که یک بروشور طراحی شده به این منظور ایجاد کند، هدفی که در بروشور شما برجسته خواهد بود، تبلیغاتی می باشد.

طراحی بروشور در کرج

نکات مهم در طراحی بروشور در کرج

طراحی بروشور در کرج:

  1. رزولوشن فایل شما باید حداقل 300 پیکسل در اینچ باشد.اندازه فایل باید دقیقا با اندازه محصولات ما همسان باشد.
  2. سیستم رنگی (Mode) فایل شما باید CMYK باشد.
  3. محدوده نا امن: از هر طرف کار حداقل حدود 5 میلی‌متر (نیم سانتی‌متر): قرارگیری عناصر، متون، تصاویر و لوگوها در فایل شما باید به گونه‌ای باشد که وقتی محصول نهایی بُرش زده می‌شود، تصاویر و نوشته‌ها دست نخورده باقی بماند. به این منظور همیشه باید برخی نواحی طرح خود را که ممکن است برش بخورد (از هر طرف کار 5 میلی‌متر)، از عناصر مهم خالی کنید و در عین حال رنگ پس‌زمینه را از هر طرف تا انتهای فایل ادامه دهید تا پس از برش بخشی از محصول بدون رنگ نباشد.
  4. از قرار دادن حاشیه در کناره‌های کار به دلیل احتمال عدم تقارن خودداری کنید.
  5. از به کار بردن فونت‌های کوچکتر از 6 پوینت به علت ناخوانایی خودداری کنید.
  6. در محصولاتی که در بخشی تا می‌شوند (مانند بروشورها، کارت دعوت، پاکت نامه و …) از قرار دادن نوشته‌ها و عناصر اصلی در نزدیکی محل تا (از هر طرف خطوط تا 5 میلی‌متر) خودداری نمایید. همچنین در چنین محصولاتی به شیوه تا خوردن و بسته شدن بخش‌های آن کاملا دقت کنید تا پیش از چاپ، از نحوه باز و بسته شدن و چگونگی نمایش نهایی آن آگاه باشید.
  7. توصیه می‌شود که پیش از چاپ حداقل یک نمونه سیاه و سفید از محصول خود چاپ (پرینت) کرده تا از چگونگی نمایش نهایی و نسبت‌ها و چگونگی باز و بسته شدن آن آگاه شوید.
  8. برای نوشته‌ها و عناصر سیاه کوچک حتما از سیاه تک رنگ (C:0 M:0 Y:0 k:100) استفاده کنید.
  9. حتما در نظر داشته باشید از آنجا که ساختار تولید و بازنمایی رنگ‌ها در نمایشگر و چاپ کاملا متفاوت است، رنگ‌هایی که شما در نمایشگر کامپیوتر یا موبایل و تبلت مشاهده می‌کنید تفاوت محسوسی با آنچه چاپ خواهد شد، دارند. این نکته مهم را همیشه در نظر داشته باشید.
  10. تکنیک چاپ دیجیتال و افست با یکدیگر متفاوت است، به همین دلیل رنگ‌های نهایی یک محصول واحد در هر کدام از این دو روش چاپ، تفاوت نسبی با یکدیگر خواهند داشت.
  11. تاثیر کاغذهای متفاوت (تحریر، گلاسه و …) بر روی چاپ رنگ‌ها، متفاوت است. به همین دلیل در نظر داشته باشید که چاپ یک رنگ مشخص بر روی کاغذهای متفاوت، تفاوت محسوسی خواهد داشت.

طراحی بروشور در کرج

استفاده از تصاویر مناسب می‌تواند تبدیل به یک فرصت شود

طراحی بروشور در کرج:

شما باید بروشور خود را طوری طراحی کنید تا به مشتری نشان دهد چه چیزی باید بداند و این بدان معنی است که آیا محصولات شما نیازهای آنها را برآورده می‌کند یا خیر. به صورت کلی، فضایی را که باید برای فروش محصولات خود استفاده کنید هدر ندهید و مشتریان را ترغیب کنید که هم اکنون از شما خریداری کنند.

مشتری شما مایل به دیدن محصول شما یا تصاویر حاصل از نتایج یا احساساتی است که در صورت استفاده از محصول یا خدمات شما تجربه خواهد کرد. مطمئن شوید که تصاویر، واضح و حرفه‌ای هستند.

بروشور خود را حرفه‌ای جلوه دهید

طراحی بروشور در کرج:

حتی اگر بروشور شما به خوبی نگارش یافته باشد، در صورت طراحی ضعیف، پاسخ چندانی در پی نخواهد داشت. طرح‌بندی گیج‌کننده صفحه، فونت بسیار کوچک، استفاده بیش از اندازه از رنگ‌های مختلف در یک صفحه، همه می‌توانند یک بروشور را غیرحرفه‌ای جلوه دهند. اگر می‌خواهید بروشور را خودتان طراحی کنید، می‌توانید با استفاده از قالب‌های آماده، طراحی بروشورهای خود را به زیبایی  و کاملا حرفه‌ای ارائه دهید.

صفحات داخلی بروشور شما نیز بسیار حائز اهمیت هستند

طراحی بروشور در کرج:

هنگامی‌که گیرنده بروشور شما را باز کرد، مسئله دیگری که به آن توجه خواهد کرد تیترهای داخلی بروشور است. برای جلب توجه آنها از عناوین داخلی جذاب استفاده کنید. مصرف‌کنندگان و افراد، غالبا به مرور زمان تحت فشار قرار می‌گیرند و تبلیغات بسیاری برای جلب توجه آنها وجود خواهد داشت.

بنابراین آنها تمایل دارند که به سرعت از مطالب داخل آن استفاده کرده و زمان چندانی به آن اختصاص ندهند. شما باید روی خوانایی این مطالب تمرکز کنید به طوری‌که خواندن بروشور برای افراد مشکل نباشد.

خواندن فونت خاکستری روی یک پس‌زمینه سفید و فونت تیره در یک پس‌زمینه تیره دشوار است. همچنین صفحاتی که متن بسیار زیاد در فونت ریز و کوچک دارند نیز خوانایی بروشور را کاهش می‌دهد.

طراحی بروشور در کرج

از عناوین و گرافیکی استفاده کنید که مخاطبان به آنها اهمیت می‌دهند

طراحی بروشور در کرج:

به طور میانگین خواننده برای نگاه کردن به جلد یک بروشور کمتر از 5 ثانیه زمان می‌گذارد و تصمیم می‌گیرد که آن را بخواند یا خیر. اگر عنوان یا گرافیک روی جلد بروشور شما خسته‌کننده است، تعداد کمی ‌از گیرندگان زحمت باز کردن آن را خواهند کشید.

بنابراین برای جلب نظر مخاطب خود باید از خلاقیت و ابتکار ویژه‌ای بهره‌مند شوید.

چاپ سیدی در کرج

طراحی بروشور در کرج:

مجموعه چاپ سیدی به عنوان یک مجموعه پیشرو در عرصه چاپ و طراحی آنلاین محصولات چاپی، با برخورداری از دستگاه‌های چاپ افست و دیجیتال به‌روز، افراد متخصص و سیستم هوشمند ثبت سفارش آنلاین، برای مشتریان عزیز خود بستری را تحت عنوان ابزار طراحی آنلاین چاپ سیدی فراهم کرده است تا به سادگی بتوانند محصولات چاپی مختلفی همچون تراکت، سربرگ، کارت ویزیت، کارت دعوت و پستال و  طراحی بروشور در کرج و … را بدون نیاز به حضور فیزیکی و به صورت آنلاین طراحی و چاپ کنند.

طراحی بروشور در کرج

طراحی بروشور در کرج:

به بیان ساده‌تر در این نرم افزار آنلاین شما می‌توانید طرح مورد نظر خود را از میان طرح‌های بسیار متنوع، جذاب و رایگان انتخاب کرده و پس از ویرایش آن مطابق با اطلاعات شخصی، طرح شخصی‌سازی شده را از همان محیط آنلاین برای چاپ با کیفیت توسط این مجموعه ارسال کنید و در پایان محصول چاپ شده خود را در آدرس مورد نظر تحویل بگیرید.

طراحی بروشور در کرج و نکات مهم در طراحی بروشور

طراحی بروشور در کرج:

مجموعه چاپ سیدی طراحی بروشور در کرج با برخورداری از سیستم هوشمند ثبت سفارش به صورت آنلاین این امکان را برای مشتریان محترم خود فراهم کرده است

تا بدون نیاز به حضور فیزیکی بتوانند تنوع محصولات کارت ویزیت همراه با تعرفه هرکدام را در سایت www.chapseyedi.com مشاهده کرده

و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایند.

همچنین کارشناسان متخصص و مجرب این مجموعه به صورت فعال آماده مشاوره و پاسخگویی به مشتریان می‌باشند هرگونه سوال درباره طراحی بروشور در کرج دارید مشاوران چاپ سیدی در خدمت شما هستند.

چاپ سیدی مفتخر است که به عنوان اولین و تنها ارائه‌دهنده ابزار طراحی آنلاین،

با ارائه سامانه‌ای هوشمند، در کنار واحد تخصصی طراحی امکان انتخاب و طراحی طرح‌های متنوع و رایگانی که در این ابزار قرار داده شده است

را برای کاربران فراهم کرده و نیازهای طراحی و چاپ مشتریان را به سادگی رفع نماید.

جهت برقراری تماس و هماهنگی به صفحه تماس با چاپ سیدی مراجعه کنید.

اینستاگرام :  chapseyedi@

همچنین می توانید تعرفه های ما را در صفحات زیر مشاهده کنید:

[button url=”https://chapseyedi.com/tahrir/” style=”blue large” border=”border”]تعرفه تحریر و کتان[/button]
[button url=”https://chapseyedi.com/glase/” style=”yellow large” border=”border”]تعرفه گلاسه[/button]
[button url=”https://chapseyedi.com/card-visit-order/” style=”orange large” border=”border”]تعرفه کارت ویزیت[/button]
[button url=”https://chapseyedi.com/packet-order/” style=”green large” border=”border”]تعرفه پاکتA4،A5و…[/button]
[button url=”https://chapseyedi.com/tarefe-traket/” style=”gray large” border=”border”]تعرفه تراکت ریسو[/button]
[button url=”https://chapseyedi.com/tarefe-factor/” style=”aqua large” border=”border”]تعرفه فاکتور[/button]
[button url=”https://chapseyedi.com/tarefe-set-edari/” style=”blue large” border=”border”]تعرفه ست اداری[/button]
[button url=”https://chapseyedi.com/tarefe-label/” style=”default large” border=”border”]تعرفه انواع لیبل[/button]
[button url=”https://chapseyedi.com/tarefe-poster-folder-catolog/” style=”aqua large” border=”border”]تعرفه پوستر،فولدرو کاتالوگ[/button]
[button url=”https://chapseyedi.com/tarefe-livan/” style=”blue large” border=”border”]تعرفه چاپ لیوان کاغذی[/button]

برچسب ها: طراحی لوگو در کرج ، چاپ در کرج ، چاپ سیدی در کرج ، چاپ حرفه ای در کرج ، چاپ مهر در کرج

سیدی در کرج |  کارت ویزیت در کرج    منبع

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *