مقالات

کارت ویزیت شیشه ای

کارت ویزیت شیشه ای

کارت ویزیت های مختلفی وجود دارید یکی از جذاب ترین نوع آنها کارت ویزیت transparent و می باشد که در ایران به کارت ویزیت شیشه ای معروف است ترنسپرنت درواقع یعنی نامرئی و قابلیت نمایان شدن اجسام پشت خود را دارید ، اما کارت ویزیت شیشه ای ویزیت شفاف و شیشه ای بسیار کمیاب و پرطرفدار می باشد. استایل خاص این نوع کارت ویزیت باعث افزایش روز افزون طرفدارانش می شود.

اما کارت ویزیت شیشه ای به دو بخش کلی تقسیم می شود:

  1. کارت های ویزیت شیشه ای شفاف
  2. کارت های ویزیت شیشه ای کدر

که نوع دوم با وجود شیشه ای بودن یک لایه بلور مانند و حالت کمی مات دارد که در سمت راست تصویر یه کارت ویزیت از نوع دوم مات دیده میشه و در سمت چپ یه تصویری  از نوع کاملا شیشه ایش دیده میشود:

در این بین انواع دیگری نیز وجود دارد که از نظر هزینه قیمت بالا تری نسب به انواع دیگر آن دارد آن هم کارت ویزیت شیشه ای با رنگ بندی مشخص است و دارای رنگ ای نا مرئی می باشد مانند آنچه در تصویری زیر میبینید:

و همچنین کارت ویزیت های با حالت شیشه ای در طرح های انتزاعی و یا abstract بسیار جذابیت خاصی دارند مانند طرح زیر که بسیار مخاطب پسند است:

اگر هم اکنون ترغیب به چاپ این نوع کارت ویزیت شده اید شما می توانید در سراسر کشور این نوع از کارت ویزیت رو سفارش دهید برای سفارش میتوانید از بخش سفارش آنلاین استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت کارت ویزیت ترنسپرنت به قسمت تعرفه ،کارت ویزیت pvc مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *