دسته‌بندی نشده, مقالات

چاپ کارت ویزیت ارزان و فوری در کرج

چاپ کارت ویزیت ارزان و فوری در کرج

چاپ کارت ویزیت ارزان و فوری در کرج

چاپ کارت ویزیت ارزان و فوری در کرج: در قرن نوزدهم، طبقه متوسط جامعه نیز آغاز به استفاده از کارت های ویزیت به عنوان روشی برای نشان دادن موقعیت، حرفه و شجره نامه خود نمود.

کارت های چاپ شده با فرمت کوچک اغلب به طرز استادانه ای با طرح های تزئینی، شاخ و برگ و مانند آن آراسته می شدند. با توسعه ی صنعتی، که در حدود سال های 1900 روی داد، تاجران و کارآفرینان به طرز فزاینده ای نیازمند تبادل اطلاعات تماس خود با یکدیگر شدند. به همین دلیل کارت های دعوت قدیمی نهایتا به کارت ویزیت های امروزی تبدیل گردید تا اطلاعاتی راجع به صاحب کارت ها فراهم آورد و همچنین فضایی برای معرفی و تبلیغ آنها ایجاد کند.

چرا چاپ کارت ویزیت برای دنیای کسب و کار اهمیت دارد؟

چاپ کارت ویزیت ارزان و فوری در کرج:

جذب مشتریان جدید و پا به عرصه رقابت نهادن، نیازمند مهارت های فروش و ارتباطات و همچنین استفاده از کلیه ابزارهای تبلیغاتی رایج است.

کارت های ویزیتی که به شیوه ای طراحی و چاپ شده اند که نسبت به رقبای خود متفاوت باشند، در ذهن مردم باقی خواهند ماند. (و درهای جدیدی را به روی شما میگشایند تا پا به عرصه رقابت های جدید بگذارید.)

با توجه به اهمیت کارت های ویزیت، توصیه می کنیم به همان اندازه که برای انتخاب طرح یک فلایر (تراکت) زمان صرف می کنید، برای طراحی کارت ویزیت خود نیز وقت بگذارید. علاوه بر اینها کارت ویزیت در آن واحد کارهای زیادی برای شما انجام خواهد داد:

  1. کارت ویزیت، اخلاق حرفه ای شرکت شما را منعکس می کند.
  2. در حالت ایده آل، یک طرح خلاقانه باعث می شود کارت ویزیت شما نسبت به سایر کارتهای ویزیت ماندگارتر شود.
  3. استفاده از طرح و لوگوی رسمی شرکت باعث می شود کارت ویزیت شما به راحتی به عنوان یکی از اجناس شرکت قابل تشخیص گردد.

چاپ کارت ویزیت ارزان و فوری در کرج

چاپ کارت ویزیت ارزان و فوری در کرج:

چاپ دیجیتال:

چاپ کارت ویزیت ارزان و فوری در کرج:

چاپ دیجیتال چاپی فوری با کیفیت عالی و بدون نیاز به آماده سازی های زمان بر است. در هر مرحله از چاپ دیجیتال امکان مشاهده هرگونه اشکال و رفع آسان آن وجود دارد سرعت این چاپ بسیار بالاست و هزینه چاپ در تیراژ کم آن بسیار ارزان است. ولی با بالا رفتن تیراژ نسبت به چاپ افست هزینه بیشتری خواهد داشت.

چاپ افست:

چاپ کارت ویزیت ارزان و فوری در کرج:

چاپی با کیفیت بالا و رنگ های زنده و طبیعی است. این چاپ با توجه به ساختار آن نیازمند آماده سازی زیادی پیش از چاپ است و به همین دلیل سرعت آن پایین است و هزینه چاپ در تیراژ کم با این چاپ به صرفه نمی باشد. ولی با توجه به اینکه تنها یک بار نیاز به آماده سازی دارد هرچه تیراژ بالا تر باشد این چاپ به صرفه تر خواهد شد.

چاپ کارت های ویزیت: یک قطعه زنده از تاریخ چاپ

چاپ کارت ویزیت ارزان و فوری در کرج

هنگامیکه برای نخستین بار با مشتریان آینده نگر یا همکاران تجاری خود ملاقات می کنید، ایجاد صمیمیت و تاثیرگذاری فوق العاده، بسیار اهمیت دارد. با وجود این که امروزه ابزارهای دیجیتالی و فضای مجازی همه گیر شده، هنوز هم چاپ کارت ویزیت متعلق به قرن هفدهم جایگاه پر نفوذ خود را حفظ کرده است.

چاپ کارت ویزیت ارزان و فوری در کرج:

نخستین بار در قرن هفدهم افراد سلطنتی و رده بالای جامعه ی فرانسه، اقدام به استفاده از کارت های ویزیت کردند. این کارت ها برای شناساندن افراد به اعضای خانواده ی سلطنتی به کار میرفت. هم چنین اگر افرادی به ملاقات پادشاه می آمدند و او در قصر حضور نداشت این کارت ها که از طرف پادشاه بود و پیغامی روی آن نوشته شده بود در محل خاصی در قصر قرار میگرفت تا افراد از آن ها بهره ببرند. این کارت ها اغلب بزرگ تر از کارت های ویزیت امروزی بودند.

چاپ کارت ویزیت ارزان و فوری در کرج

مواردی که جهت طراحی و اماده سازی فایل کارت ویزیت جهت چاپ باید به آن توجه شود :

چاپ کارت ویزیت ارزان و فوری در کرج

تمام نکاتی که گفته خواهد شد در اغلب نرم افزارهای طراحی قابل اجرا هستند:

  1. طراحی کارت ویزیت باید حتما با مد رنگ CMYK طراحی شود.
    (برای مشاهده ی تفاوت طراحی بین CMYK و RGB  اینجا را کلیک کنید.)
  2. ابعاد کارت ویزیت به طور معمول در دو صورت 5.5*8.5 و 4.8*8.5 است. (برای طراحی در ابعادی دیگر، با همکاران ما در این بخش هماهنگ کنید.)
  3. رزولیشن یا وضوح طراحی حتما 300DPI  به اینچ باشد.
    (بعضی از طراحان با واحد سانتی متر طراحی میکنند که جز بالابردن حجم فایل خروجی مزیت دیگری در چاپ ندارد.)
  4. دقت کنید که طرح، لوگو و نوشته ها از لب کادر طراحی حتما 7 میلی متر به سمت داخل فاصله داشته باشند تا در برش و قالب، مشکلی برای آنها به وجود نیاید.
  5. در صورت امکان فونت های مشکی  خود را اورپرینت (Overprint) کنید.
  6. برای طراحی زمینه مشکی از ترکیب رنگ ها به صورت زیر استفاده کنید:
    C=70   M=70   Y=50   K=100
    سعی کنید از ترکیب چهاررنگ 100 به هیچ عنوان در کارت ویزیت استفاده نکنید .
  7. سعی کنید از فونت های ریز و باریک استفاده نکنید.
  8. در زمینه های مشکی و قوی، جهت محو نشدن فونت ها سعی کنید دور نوشته های خود یک خط مشکی تک رنگ بگذارید تا فونت ها پس از چاپ با کیفیت بهتری دیده شوند.
  9. فرمت خروجی طراحی خود را به صورت JPG یا TIF آماده کنید تا فونت ها و طراحی دچار مشکل نشود.
    در صورت ارسال کار با فرمت JPG حتما کمپرس نرم افزار را در حالت بهترین کیفیت قرار دهید .
  10. در صورت امکان در چاپ کارت ویزیت کتان از زمینه ی تنپلات رنگ استفاده نشود .
    (به دلیل اینکه مرکب چاپ در بافت کاغذ کتان فرو می رود، کار، مات و نوشته ها پر می شوند.)
  11. کارت ویزیت چاپ شده بدلیل چاپ در فرم عمومی با 10 % اختلاف رنگ با مانیتور تحویل داده خواهد شد.
    ( صورت داشتن مشکل با این مورد و یا خاص بودن رنگ خود ( رنگ پنتوم ، رنگ پنجم و یا رنگ سازمانی ) می توانید فرم اختصاصی سفارش دهید و در هنگام چاپ به عنوان ناظر در چاپخانه حضور داشته باشید).

کارت ویزیت خاص

چاپ کارت ویزیت ارزان و فوری در کرج

تخصص ما کارت ویزیت خاص است، به جرات می توانیم ادعا کنیم این مجموعه دارنده متنوع ترین کارت ویزیت های ساده، خاص و فانتزی در کل کشور می باشد. متنوع ترین کاغذها و مقواها همراه با مدرن ترین تجهیزات چاپ توانایی چاپ هرنوع کارت ویزیتی که تابحال دیده اید را برای ما میسر کرده است. خاص ترین کارت ویزیت ها با چاپ دیجیتال و کارت ویزیت های فانتزی افست امکان انتخاب وسیعی روبروی شما قرار می دهد. با اینحال اگر کارت ویزیتی می خواهید که در سایت پیدا نمی کنید با ما تماس بگیرید تا بطور سفارشی برای شما چاپ کنیم.

کارت ویزیت رستوران

چاپ کارت ویزیت ارزان و فوری در کرج

تمام بخش های مارکتینگ و برندینگ رستوران شما در این مجموعه به طور کامل انجام می گردد. از طراحی و چاپ منو رستوران گرفته تا چاپ استیکر و نصب آن روی نمای داخلی و خارجی رستوران، از طراحی منو دیجیتال گرفته تا طراحی و چاپ کارت ویزیت رستوران، از تراکت و بروشور های تبلیغاتی برای تبلیغات وسیع میدانی تا چاپ بنر های برزگ سردر رستوران. تمامی اجزای تبلیغاتی رستوران شما در چاپ سیدی کامل و مدرن ترین اصول تبلیغاتی طراحی و چاپ خواهند شد تا بتوانید در میان انبوهی از رستوران ها و کافی شاپ ها منحصربفرد باشید و بدرخشید.

کارت ویزیت شخصی

چاپ کارت ویزیت ارزان و فوری در کرج

در هر شغل و پیشه ای که فعالیت دارید برای بدست آوردن مشتریان جدید و از دست ندادن مشتریان قدیمی بایستی به یاد آورده شوید. در هر صنعتی برای رونق کسب و کار باید بطور مداوم دیده شوید. از مدیر عامل و معاون و بازاریاب تا نقاش و مدرس و کارمند خدماتی، از صاحب آرایشگاه تا مطب دندانپزشکی و مشاور املاک، در هر حرفه ای که هستید وقتی کارت ویزیت شخصی حرفه ای برای خود داشته باشید با ارائه آن به مشتریان قدیمی و بالقوه دیگر نگران فراموش شدن نباشید. کارت ویزیت شخصی خودتان را چاپ کنید و کسب و کارتان را رونق ببخشید.

طراحی کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت ارزان و فوری در کرج

چاپ سیدی علاوه بر مجهز بودن به مدرن ترین چاپخانه چاپ دیجیتال و افست کارت ویزیت دارنده یکی از حرفه ای ترین تیم های طراحی کارت ویزیت می باشد. طراحی مطابق با بروزترین اصول طراحی مدرن، با رعایت کامل اصول روانشناسی و هارمونی رنگ برای تاثیرگزاری هرچه بیشتر کارت ویزیت انجام می پذیرد.

چاپ کارت ویزیت ارزان و فوری در کرج

چه قواعدی را باید در طراحی کارت ویزیت مدنظر قرار دهیم؟

چاپ کارت ویزیت ارزان و فوری در کرج

برای تهیه ی کارت های ویزیت صرف نظر از این که برای چه اهدافی و با چه کاربری ای تهیه شده اند باید اصول پایه ای را رعایت کرد که این اصول عبارت اند از:

  1. فونت خوانا: از هرچیزی که دارای پیچیدگی بیش از حد است و یا انحنای زیادی دارد پرهیز کنید. خواندن فونت های serif  روی اجناس چاپی همیشه ساده تر بوده است.
  2. یک فونت را انتخاب کرده و همه جا آن را به کار بگیرید. به جای استفاده از فونت های مختلف از سایزهای مختلف برای ایجاد تمایز بین بخش های مجزا استفاده کنید.
  3. اطمینان حاصل کنید که فضای خالی (فاصله) بین عناصر به قدر کافی وجود دارد تا دریافت کننده ی کارت بتواند اطلاعات آن را به راحتی بخواند. هرچه نوشته شما واضح تر باشد و فضای خالی (فاصله) بیشتری بین عناصر کارت باقی بماند، دریافت کننده ی کارت بیشتر این تاثیر را احساس خواهد کرد که شرکت شما یک سازمان کارامد و دارای ساختار مناسب است.

 

چاپ کارت ویزیت ارزان و فوری در کرج

چاپ سیدی در کرج

چاپ کارت ویزیت ارزان و فوری در کرج

مجموعه چاپ سیدی به عنوان یک مجموعه پیشرو در عرصه چاپ و طراحی آنلاین محصولات چاپی، با برخورداری از دستگاه‌های چاپ افست و دیجیتال به‌روز، افراد متخصص و سیستم هوشمند ثبت سفارش آنلاین، برای مشتریان عزیز خود بستری را تحت عنوان ابزار طراحی آنلاین چاپ سیدی فراهم کرده است تا به سادگی بتوانند محصولات چاپی مختلفی همچون تراکت، سربرگ، کارت ویزیت، کارت دعوت و پستال و  طراحی بروشور در کرج و چاپ کارت ویزیت ارزان و فوری در کرج و … را بدون نیاز به حضور فیزیکی و به صورت آنلاین طراحی و چاپ کنند.

چاپ کارت ویزیت ارزان و فوری در کرج

چاپ کارت ویزیت ارزان و فوری در کرج

گروه تبلیغاتی سیدی با استفاده از طراحانی خبره و دستگاه های چاپی مدرن همواره در عرصه طراحی و چاپ پرچم و کارت ویزیت یکه تاز بوده و از این طریق توانسته است خود را به قطب چاپ و تبلیغات در کرج تبدیل سازد.
چاپ کارت ویزیت ارزان و فوری در کرج در گروه تبلیغاتی سیدی با استفاده از المان ها و استانداردهای طراحی و چاپ انجام میشود که با به کاگیری این استانداردها نتیجه کار  بسیار ویژه و خاص خواهد شد.
چاپ کارت ویزیت ارزان و فوری در کرج را تنها از گروه تبلیغاتی سیدی بخواهید تا در کوتاه ترین مدت زمان ممکن و بیشترین کیفیت طراحی و چاپکارت ویزیت خود را تهیه نمایید.

چاپ کارت ویزیت ارزان و فوری در کرج

چاپ کارت ویزیت ارزان و فوری در کرج

مجموعه چاپ سیدی چاپ و تولید پرچم رومیزی و تشریفات در کرج با برخورداری از سیستم هوشمند ثبت سفارش به صورت آنلاین این امکان را برای مشتریان محترم خود فراهم کرده است

تا بدون نیاز به حضور فیزیکی بتوانند تنوع محصولات کارت ویزیت همراه با تعرفه هرکدام را در سایت www.chapseyedi.com مشاهده کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایند.

همچنین کارشناسان متخصص و مجرب این مجموعه به صورت فعال آماده مشاوره و پاسخگویی به مشتریان می‌باشند هرگونه سوال درباره چاپ کارت ویزیت ارزان و فوری در کرج دارید مشاوران چاپ سیدی در خدمت شما هستند.

چاپ سیدی مفتخر است که به عنوان اولین و تنها ارائه‌دهنده ابزار طراحی آنلاین،

با ارائه سامانه‌ای هوشمند، در کنار واحد تخصصی طراحی امکان انتخاب و طراحی طرح‌های متنوع و رایگانی که در این ابزار قرار داده شده است

را برای کاربران فراهم کرده و نیازهای طراحی و چاپ مشتریان را به سادگی رفع نماید.

جهت برقراری تماس و هماهنگی به صفحه تماس با چاپ سیدی مراجعه کنید.

اینستاگرام :  chapseyedi@

همچنین می توانید تعرفه های ما را در صفحات زیر مشاهده کنید:

[button url=”https://chapseyedi.com/tahrir/” style=”blue large” border=”border”]تعرفه تحریر و کتان[/button]
[button url=”https://chapseyedi.com/glase/” style=”yellow large” border=”border”]تعرفه گلاسه[/button]
[button url=”https://chapseyedi.com/card-visit-order/” style=”orange large” border=”border”]تعرفه کارت ویزیت[/button]
[button url=”https://chapseyedi.com/packet-order/” style=”green large” border=”border”]تعرفه پاکتA4،A5و…[/button]
[button url=”https://chapseyedi.com/tarefe-traket/” style=”gray large” border=”border”]تعرفه تراکت ریسو[/button]
[button url=”https://chapseyedi.com/tarefe-factor/” style=”aqua large” border=”border”]تعرفه فاکتور[/button]
[button url=”https://chapseyedi.com/tarefe-set-edari/” style=”blue large” border=”border”]تعرفه ست اداری[/button]
[button url=”https://chapseyedi.com/tarefe-label/” style=”default large” border=”border”]تعرفه انواع لیبل[/button]
[button url=”https://chapseyedi.com/tarefe-poster-folder-catolog/” style=”aqua large” border=”border”]تعرفه پوستر،فولدرو کاتالوگ[/button]
[button url=”https://chapseyedi.com/tarefe-livan/” style=”blue large” border=”border”]تعرفه چاپ لیوان کاغذی[/button]

برچسب ها: طراحی لوگو در کرج ، چاپ در کرج ، چاپ سیدی در کرج ، چاپ حرفه ای در کرج ، چاپ مهر در کرج

سیدی در کرج |  کارت ویزیت در کرج / قیمت، طراحی و چاپ ساک دستی در کرج / طراحی لوگو حرفه دای در کرج / طراحی و چاپ ست اداری در کرجطراحی و چاپ پوستر انتخاباتی در کرج/چاپ فوری پوستر/پرچم رومیزی چیست؟ چاپ پرچم در کرج/ تخفیف چاپ کارت ویزیت در کرج/چاپ پوستر تبلیغاتی با کمترین قیمت/  چاپ کارت ویزیت ارزان و فوری در کرج/ چاپ و تولید پرچم رومیزی و تشریفات در کرج   منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *