مقالات

طراحی لوگو حرفه ای در کرج

طراحی لوگو حرفه ای در کرج

طراحی لوگو حرفه ای در کرج

طراحی لوگو حرفه ای در کرج: لوگوی حرفه ای مهمترین ابزار در میان روشهای تبلیغ محصولات شما است.

این فقط یک علامت تصادفی نیست. لوگو تجارت کوچک شما را با هویتی ارائه می دهد که نشان دهنده ارزش های اصلی شماست.

در صورتی که بدرستی طراحی شود، این هویت می تواند بلافاصله برند شما را به طور موثر به مشتریان بفروشد و این اهمیت لوگو در کسب و کار است.

یک طراحی ضعیف باعث از دست دادن مشتریان می شود. نداشتن لوگو یک اشتباه بزرگتر در بازاریابی است.

طراحی حرفه ای لوگو یکی از مهم ترین عناصر تبلیغاتی و برندینگ می باشد.

طراحی لوگو حرفه ای در کرج:

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توان برندی را رسمی نمود و آن را در اذهان ماندگار کرد؟

برای پاسخ به این سوال کافیست برای یک لحظه چشمان خود را ببندید و یکی از برندهای معروف جهان را به یاد آورید.

اولین چیزی که از آن برند به ذهن شما میرسد چیست؟ بله. درست است. لوگوی آن برند اولین چیزی است که به ذهن شما خطور می کند.

در تبلیغات و برندینگ مهم ترین و ماندگارترین عنصر، لوگو می باشد.

گرافیست های حرفه ای هر کدام دیدگاه های متفاوتی در طراحی حرفه ای لوگو دارند و اصول طراحی را در حین کار مدنظر قرار می دهند و با توجه به آن ها لوگویی را برای برندهای خاص طراحی می کنند که بتواند تاثیر مثبت و ماندگاری در ذهن مشتری و افراد مختلف جامعه بگذارد.

ما به شما توصیه می کنیم  لوگوهای برتر جهان را ببینید و معنای هر کدام را مطالعه کنید.

در ادامه طراحان ما در چاپ سیدی برخی از اصول مهمی که در حین طراحی لوگو مد نظر قرار می دهند و  طراحی لوگو حرفه ای در کرج را توضیح خواهند داد.

طراحی لوگو حرفه ای در کرج

لوگوی حرفه ای شما برند شما نیست

طراحی لوگو حرفه ای در کرج:

قبل از اینکه به دلیل اهمیت لوگو در کسب و کار بپردازم، اجازه دهید یک تفاوت را بیان کنم: لوگوی شما نشانگر برند شما است اما برند شما نیست. بیشتر توضیح بدهم:

از طریق رنگ، فونت های لوگو و طراحی لوگو، شخصیت تجاری شما به تصویر کشیده می شود.

دقیقاً مانند لباسی که می پوشید. نشان می دهد که چه کسی هستید. لباسی که می پوشید شما نیستید بلکه شخصیت و خصوصیات شخصیتی شما را به دیگران نشان می دهد.

بنابراین، ایجاد لوگوی شما باید فکر و زمان ببرد. این یک تلاش استراتژیک است که برای همه تبلیغات شما در آینده نقش محوری خواهد داشت. بنابراین نباید در طراحی لوگو سهل انگاری کرد.

نکات مهم در طراحی لوگو حرفه ای در کرج

طراحی لوگو حرفه ای در کرج:

1_ برای طراحی حرفه ای لوگو برندهای معروف را باید دید و از آن ها الهام گرفت، اما توجه داشته باشید در طراحی حرفه ای لوگو، کپی و تقلید مجاز نمی باشد زیرا تاثیر منفی روی نام تجاری خواهد داشت و نشان از عدم حرفه ای بودن طرح است. پس  در کار صادق و امانت دار باشید.

2_ طراحی لوگو حرفه ای در کرج: یکی از جالب ترین قسمت‌های طراح بودن این است که شما با هر پروژه جدید می‌توانید چیزهای جدید یاد بگیرید.

هر مشتری حتی در یک حرفه یکسان، متفاوت است وافراد کارهای مختلفی را به روش‌های مختلف انجام می‌دهند.

3_ سیاه و سفید کار کنید: استفاده نکردن از رنگ تا انتهای کار به شما کمک می‌کند تا توجه خود را بر اصول ایده متمرکز کنید و تغییرات آن را بتوانید به سادگی انجام دهید.

با استفاده از رنگ‌بندی جالب یک ایده ضعیف نجات پیدا نمی‌کند، در صورتیکه یک ایده خوب حتی بدون توجه به رنگ نیز خوب می‌باشد.

اگر یک لوگوی معروف را در ذهن خود تصور کنید تصویری که از آن در ذهن ما به وجود می‌آید یک تصویر بدون رنگ است.

این خطوط، شکل‌ها و ایده‌ها هستند که یک طرح خوب را می‌سازند و فرقی نمی‌کند که این طرح یک سیب گاز زده باشد، سه نوار موازی یا چهار حلقه به هم پیوسته و یا هرچیز دیگری باشد.

طراحی لوگو حرفه ای در کرج

4_ طراحی لوگو حرفه ای در کرج: یکی از مهم ترین نکات در طراحی حرفه ای لوگو، سادگی می باشد. حتما تا به حال لوگوی بنز را دیده اید.

آیا به سادگی آن در کنار معنای زیبای آن توجه کرده اید؟ در برندینگ و طراحی لوگو سادگی یکی از مهم ترین و سخت ترین جنبه ها می باشد.

به طوریکه استیو جابز از سادگی به عنوان کلمه ای مقدس یاد می کند. دلیل اینکه آنرا مقدس می داند این است که باید سخت ترین کارها را انجام دهید تا افکار خود را نظم دهید و آن کار را ساده کنید.

یک طراح لوگو باید با دیدن، تمرکز، تجربه، دقت، ایده پردازی و افزایش خلاقیت ساده ترین و با معناترین نشان را به عنوان لوگو برای برندهای خاص طراحی کند.

5_ آن را اختصاصی نگه دارید: یک لوگو باید با ایده‌ها و فعالیت‌هایی که ارائه می‌دهد مرتبط باشد.

به عنوان مثال یک فونت زیبا برای رستوران مناسب‌تر است تا برای یک مهدکودک. یا استفاده از رنگ صورتی و زرد فلورسنت به شما کمک نمی‌کند تا پیام شما ذهن مردان بازنشسته را درگیر کند.

شما این موارد را می‌دانید که برای یک صنعت چه نوع لوگویی کار می‌کند و این‌ها مواردی آشکار هستند. اما باید کمی عمیق‌تر شوید.

هرچه دلیل طراحی شما در پشت یک طراحی خاص مناسب‌تر باشد فروش ایده به مشتری آسان‌تر می‌شود.

و این اغلب می‌تواند چالش برانگیزترین بخش یک پروژه باشد. طراحان فقط طراحی نمی‌کنند بلکه باید به فکر فروش طرح خود نیز باشند.

6_ طراحی لوگو حرفه ای در کرج: در طراحی حرفه ای لوگو هدف بازار کار مورد نظر را بدانید. در طراحی لوگو حرفه ای در کرج نوع، رنگ و اشکال به کار رفته در لوگو با توجه به نوع تجارت متفاوت می باشد.

طراحی لوگو حرفه ای در کرج

مطمئنا لوگوی به کار رفته برای شرکت هواپیمایی ایرباس مناسب برند معروف شرکت نوتلا نمی باشد.

7_تلاش کنید متفاوت باشید: هنگامی که رقبای مشتریان شما همگی از یک سبک تایپوگرافی خاص با همان رنگ و نمادی که در سمت چپ نام تجاری قرار دارد استفاده می‌کنند شما باید کاری متفاوت انجام دهید.

این کار یک موقعیت عالی را به شما می‌دهد تا بتوانید مشتریان خود را از هم تفکیک کنید.

اما به خاطر داشته باشید وجود لوگوهای مشابه در بازار لزوما به این معنی نیست که کار شما آسان‌تر شده است، زیرا مدت زیادی ممکن است طول بکشد تا مشتری بتواند این تفاوت را بپذیرد و با دیگران متفاوت باشد. با نشان دادن تصورات خود می‌توانید مشتری مورد نظر خود را جلب کنید.

8_ سعی کنید متفاوت باشید: طراحی لوگو حرفه ای باعث ماندگار شدن آن در ذهن افراد می شود چون ذهن انسان ناخودآگاه آنچه را که متفاوت است بهتر به یاد می آورد.

از اشکال هندسی، خطوط، رنگ ها، فونت و حروف هوشمندانه استفاده کنید.

از فونت های معمول استفاده نکنید و سعی کنید در طراحی یک لوگو تخصصی تنها از یک فونت استفاده کنید تا طرحتان ساده و زیبا باشد. لوگوی پیچیده تاثیر منفی بر برند خواهند گذاشت.

عوامل دیگری مانند سایز و مقیاس پذیری نیز از نکات مهمی هستند که باید به آن توجه کنید.

9_ خیلی دقیق نباشید: یک لوگو لازم نیست نشان دهد که شرکت چه کاری را انجام می‌دهد.

درواقع بهتر است که اینگونه نباشد زیرا هر چه این لوگو انتزاعی‌تر باشد ماندگاری آن نیز بیشتر است.

ممکن است لوگو تاریخچه یک کارخانه را نشان دهد یا یک نماد از یک کار خانوادگی باشد اما لوگوها نباید نشان دهند چه کاری انجام می‌دهید.

درعوض آن‌ها باید نشان دهند که شما چه کسی هستید. معنای یک لوگو در چشم مردم پس از آشنایی با آن بیشتر می‌شود.

یعنی زمانی که ارتباطی بین آن‌ها و آنچه شرکت انجام می‌دهد و شکل و رنگ لوگو ایجاد شود.

 

طراحی لوگو حرفه ای در کرج

برای اطلاع بیشتر از اهمیت لوگو در کسب و کار، طراحی لوگو حرفه ای در کرج به ذکر دلایل پرداخته که نشان می دهد کسب و کار کوچک شما باید دارای یک لوگوی قوی باشد.

1. اولین برداشت

طراحی لوگو حرفه ای در کرج:

لوگوی شما چهره شرکت شما است و همانطور که میدانید، “شما فقط یکبار فرصت ایجاد احساس خوب در اولین نگاه را دارید.“

آیا می خواهید نام تجاری خود را به جای یک طرح چشم نواز به صورت ساده بیان کنید؟ آیا نمی خواهید این اولین چیزی باشد که مشتریان بالقوه می بینند؟

یک لوگو روشی عالی برای تأثیرگذاری بر مشتریان بالقوه شما از ابتدا است. در ابتدا داشتن یک آرم خوب در مورد شغل شما چیزهای زیادی می گوید.

2. شناخته می شوید

طراحی لوگو حرفه ای در کرج:

یک لوگوی تجاری باید در چاپ های کوچک و بزرگ به راحتی قابل تشخیص باشد.

می خواهید مشتری هایتان شما را به سهولت تشخیص دهند، خواه در یک تبلیغ دیجیتال از طریق تلفن شخصی باشد یا در یک بیلبورد باشد.

لوگوی شما باید طراحی منحصر به فرد داشته باشد و نباید با لوگوی مشاغل دیگر رقابت کند.

شما نمی خواهید یک برنامه تبلیغاتی را با لوگویی انجام دهید که ممکن است مشتریان با آرم مارک تجاری دیگر اشتباه بگیرند و باید بدانید که داشتن یک لوگو همانند یک مارک تجاری دیگر می تواند تجارت جدید شما را با مشکلات قانونی مواجه کند.

آرم های محبوب، بدون توجه به پیام و مطالب اطراف آن، در سراسر جهان شناخته شده اند.

3. ایجاد اعتماد نسبت به کسب و کارتان

طراحی لوگو حرفه ای در کرج:

شما می توانید با لوگویی که ارتباط مثبتی با آنها برقرار می کند، بین مشتریان خود اعتماد ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر مشتری مورد نظر شما یک جوان باشد، لوگوی شما نباید مانند فروش آن به بزرگسالان باشد.

حتی فونت استفاده شده در لوگوی شما باید متناسب با سن مخاطبین انتخاب شود. همین مورد در مورد انتخاب رنگ شما صدق می کند. آبی باعث تقویت اعتماد می شود. رنگ زرد بیش از حد ممکن است باعث اضطراب مشتریان شود.

برانگیختن احساسات توسط رنگ، یک علم است و باعث می شود مشتریان حتی قبل از صحبت با شما، نسبت به تجارت شما احساس خوبی داشته باشند.

4. لوگوی حرفه ای وفاداری به برند را تقویت می کند

طراحی لوگو حرفه ای در کرج:

جدا از تقویت برند، لوگوی شما می تواند ابزاری مؤثر برای پرورش وفاداری به برند باشد. در صورتی که مصرف کنندگان به کسب و کار شما توجه کنند، لوگوی شما می تواند از نظر فکری و فیزیکی مصرف کنندگان را درگیر کسب و کار شما بکند.

براساس برند شما، امکان توزیع کالاهای تبلیغاتی یا کالاهایی وجود دارد که لوگوی شما را نمایش می دهد. بسیاری از کسب و کارها، قلم و تی شرت هایی را که لوگوی آنها بر روی آن چاپ شده را رایگان می دهند. این کار نه تنها می تواند برای به دست آوردن مشتریان جدید مفید باشد، بلکه می تواند راهی شگفت انگیز برای قدردانی و ایجاد وفاداری به برند شما باشد.

طراحی لوگو حرفه ای در کرج

5. لوگوی حرفه ای یک ارتباط احساسی ایجاد می کند

طراحی لوگو حرفه ای در کرج:

بیایید معروف ترین لوگو ها را تجسم کنید. آنها چه احساسی در شما ایجاد می کنند؟ لوگو ها اغلب اولین چیزی هستند که یک ارتباط عاطفی با برند های مورد علاقه شما ایجاد می کنند.

این داده ها را از بازاریابی و کارآفرینی در نظر بگیرید:

80  درصد از مصرف کنندگان فکر می کنند که رنگ ها باعث کمک به تشخیص بهتر برند می شود.

93  درصد از تصمیم به خرید بر اساس برداشت های بصری انجام می شود.

7  درصد از مشتریان می گویند که به دلیل رنگ محصول آن را خریداری می کنند.

به همین دلیل است که تجارت کوچک شما به یک لوگو نیاز دارد که به گونه ای خاص طراحی شده باشد و واکنش مثبت مشتریان را بهمراه داشته باشد.

اگر مشتریان با لوگوی شما ارتباط برقرار کنند، بعید است شرکت شما را فراموش کنند. شما اولین تصور خود را با آرم خود ایجاد می کنید و همانطور که گفته شد، ” شما فقط یکبار فرصت ایجاد احساس خوب در اولین نگاه را دارید”.

6. دلیلی بر حرفه ای بودن شما

طراحی لوگو حرفه ای در کرج:

هیچ تجارت واقعی و بدون لوگو وجود ندارد. حقیقت موضوع این است که اگرچه لوگوها جزء اندکی از فعالیت های روزانه تجارت شما را تشکیل می دهند، اما آنها از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

در جامعه ای که ما در آن زندگی می کنیم، مصرف کنندگان انتظارات خاصی دارند. آنها تصور می کنند که یک تجارت معتبر و حرفه ای باید دارای یک لوگوی برجسته باشد.

با طراحی لوگوی حرفه ای، شما به طور خودکار نسبت به رقبایی که طراحی خود را به شکلی عجولانه و غیر حرفه ای طراحی کرده اند، متمایز می شوید.

7. لوگوی حرفه ای هویت شما را آشکار می کند

طراحی لوگو حرفه ای در کرج:

یکی از دلایل موفقیت لوگوی نایک این واقعیت است که بازتاب فعالیت نایک است. الهه پیروزی یونانی پشت نام نایک است و لوگوی آن می تواند نمادی از سرعت و توانایی پرواز در هنگام پوشیدن کفش های نایک باشد.

لوگوی مارک های شناخته شده به وضوح با آنچه انجام می دهند ارتباط برقرار می کنند و این به مشتریان کمک می کند تا بلافاصله آنچه را که می توانند از شرکت انتظار داشته باشند را بدانند.

طراحی لوگو حرفه ای در کرج

8. افزایش سطح انتظارات

طراحی لوگو حرفه ای در کرج:

حالا که در این دنیا به وجود اپل و IBM و نایک عادت کردیم، پس انتظار داریم که هر کسب و کاری، نگاه حرفه ای به طراحی یک لوگو ی مناسب داشته باشد.

اگر یک تجارت دارای این ابزار اساسی نیست، چه دلیلی دارد که دیگران با آنها تجارت کنند؟ بدون لوگو، هنوز هیچ تلاش قابل قبولی در جهت طراحی، توسعه و نگهداری از ویترین کسب وکار انجام نشده است.

شما ممکن است به طور جدی به این مسئله فکر نکنید اما مطمئناً چیزی شبیه به این نگرش اتفاق می افتد و در نهایت تأثیر بزرگی در انتخاب بین شما و رقیب شما خواهد گذاشت.

سخن آخر

طراحی لوگو حرفه ای در کرج:

طراحی لوگو، بخشی از فرایند برندینگ شرکت‌ها و مجموعه‌ها می باشد.

بیش از 70 درصد تبلیغات در برندینگ، بر روی لوگوی کسب و کارها انجام می شود.

برای داشتن تبلیغاتی موثر و کارآمد، کسب و کار شما، نیازمند یک لوگوی حرفه ای است.

شاید شرکت های معدودی در ایران وجود داشته باشند که به صورت حرفه ای تمامی خدمات برندینگ را انجام می دهند.

چاپ سیدی طراحی لوگو حرفه ای در کرج با بهترین طرح و مناسب ترین قیمت در کوتاه ترین زمان ارائه می دهد.

چاپ سیدی در کرج

طراحی لوگو حرفه ای در کرج:

مجموعه چاپ سیدی به عنوان یک مجموعه پیشرو در عرصه چاپ و طراحی آنلاین محصولات چاپی، با برخورداری از دستگاه‌های چاپ افست و دیجیتال به‌روز، افراد متخصص و سیستم هوشمند ثبت سفارش آنلاین، برای مشتریان عزیز خود بستری را تحت عنوان ابزار طراحی آنلاین چاپ سیدی فراهم کرده است تا به سادگی بتوانند محصولات چاپی مختلفی همچون تراکت، سربرگ، کارت ویزیت، کارت دعوت و پستال و … را بدون نیاز به حضور فیزیکی و به صورت آنلاین طراحی و چاپ کنند.

طراحی لوگو حرفه ای در کرج:

به بیان ساده‌تر در این نرم افزار آنلاین شما می‌توانید طرح مورد نظر خود را از میان طرح‌های بسیار متنوع، جذاب و رایگان انتخاب کرده و پس از ویرایش آن مطابق با اطلاعات شخصی، طرح شخصی‌سازی شده را از همان محیط آنلاین برای چاپ با کیفیت توسط این مجموعه ارسال کنید و در پایان محصول چاپ شده خود را در آدرس مورد نظر تحویل بگیرید.

طراحی لوگو حرفه ای در کرج

طراحی لوگو حرفه ای در کرج

طراحی لوگو حرفه ای در کرج:

مجموعه چاپ سیدی طراحی لوگو حرفه ای در کرج با برخورداری از سیستم هوشمند ثبت سفارش به صورت آنلاین این امکان را برای مشتریان محترم خود فراهم کرده است

تا بدون نیاز به حضور فیزیکی بتوانند تنوع محصولات کارت ویزیت همراه با تعرفه هرکدام را در سایت www.chapseyedi.com مشاهده کرده

و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایند.

همچنین کارشناسان متخصص و مجرب این مجموعه به صورت فعال آماده مشاوره و پاسخگویی به مشتریان می‌باشند هرگونه سوال درباره طراحی لوگو حرفه ای در کرج دارید مشاوران چاپ سیدی در خدمت شما هستند.

چاپ سیدی مفتخر است که به عنوان اولین و تنها ارائه‌دهنده ابزار طراحی آنلاین،

با ارائه سامانه‌ای هوشمند، در کنار واحد تخصصی طراحی امکان انتخاب و طراحی طرح‌های متنوع و رایگانی که در این ابزار قرار داده شده است

را برای کاربران فراهم کرده و نیازهای طراحی و چاپ مشتریان را به سادگی رفع نماید.

جهت برقراری تماس و هماهنگی به صفحه تماس با چاپ سیدی مراجعه کنید.

اینستاگرام :  chapseyedi@

همچنین می توانید تعرفه های ما را در صفحات زیر مشاهده کنید:

[button url=”https://chapseyedi.com/tahrir/” style=”blue large” border=”border”]تعرفه تحریر و کتان[/button]
[button url=”https://chapseyedi.com/glase/” style=”yellow large” border=”border”]تعرفه گلاسه[/button]
[button url=”https://chapseyedi.com/card-visit-order/” style=”orange large” border=”border”]تعرفه کارت ویزیت[/button]
[button url=”https://chapseyedi.com/packet-order/” style=”green large” border=”border”]تعرفه پاکتA4،A5و…[/button]
[button url=”https://chapseyedi.com/tarefe-traket/” style=”gray large” border=”border”]تعرفه تراکت ریسو[/button]
[button url=”https://chapseyedi.com/tarefe-factor/” style=”aqua large” border=”border”]تعرفه فاکتور[/button]
[button url=”https://chapseyedi.com/tarefe-set-edari/” style=”blue large” border=”border”]تعرفه ست اداری[/button]
[button url=”https://chapseyedi.com/tarefe-label/” style=”default large” border=”border”]تعرفه انواع لیبل[/button]
[button url=”https://chapseyedi.com/tarefe-poster-folder-catolog/” style=”aqua large” border=”border”]تعرفه پوستر،فولدرو کاتالوگ[/button]
[button url=”https://chapseyedi.com/tarefe-livan/” style=”blue large” border=”border”]تعرفه چاپ لیوان کاغذی[/button]

برچسب ها: طراحی لوگو در کرج ، چاپ در کرج ، چاپ سیدی در کرج ، چاپ حرفه ای در کرج ، چاپ مهر در کرج

سیدی در کرج |  کارت ویزیت در کرج    منبع

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *